facebook_pixel

Klagevejledning herunder har vi udarbejdet, så du let kan se hvornår og hvordan du kan klage, hvis den vare du har købt hos Amager Blomster ikke lever op til dine forventninger

Er der grund til at klage?

Blomster er levende produkter. Selvom vi i branchen og som butik gør utrolig meget for at sikre holdbarheden, sker det, at naturen ikke lader sig tæmme

Sådan sikrer vi høj holdbarhed

Først sikrer vi os at varerne er friske ved at være blandt de allerførste på Grønttorvet når lastbilerne ankommer med varer. Derved kan vi vælge imellem alle de blomster der er udbudt til salg og må ikke bare nøjes med de varer, andre blomsterbutikker ikke ville have.

Vel hjemme i butikken desinficeres vaserne med klorin og skylles grundigt helt fri for sæbe og klorin-rester. Blomsterne varebehandles for at sikre deres evne til at suge vandet til sig og vi holder en kølig temperatur i butikken

Når du handler hos Amager Blomster modtager du altid information om, hvordan din blomst eller buket skal passes, inden du forlader butikken. Handler du i vores webshop, følger du “pasningsvejledning” som du finder her: Pasningsvejledning

Du er hjertelig velkommen med din klage

Vi ikke bange for at indrømme, at det kan være svært at aftale med blomsterne, hvor længe de skal holde i din stue og der kan jo også være sket noget under transporten som vi ikke har kunnet se

Skulle uheldet være ude, er du meget velkommen til at medbringe din blomst, så du kan vise os hvad der er galt. Så bytter vi med et smil, hvis vi kan se, at den er blevet passet som den skal

Din klage er en hjælp for os

Hvis vi må have lov at modtage din klage, sikrer vi forhåbentligt, at du stadig er tilfreds med os som leverandør. Og som en sidegevinst får vi lov til at se de blomster der “ikke har overholdt aftalen”. Dermed bliver vi klogere på, hvad der er gået galt og kan sende blomsterne tilbage i leverandørledet. På den måde kan der høstes erfaringer hele vejen tilbage til producenten. Og vi kvitterer med et: Tak for hjælpen

Hvis du vil vide mere

Du er altid velkommen til at ringe til os, hvis du ikke er tilfreds med os eller vores blomster. Vi er ikke bange for at gøre noget forkert og få det at vide. Det er efter vores mening den sikreste vej til udvikling af vores produkt og vores kundeservice. Vi giver også gerne råd og vejledning om pasning af vores blomster. Vores telefonnummer står øverst på siden

Du kan IKKE klage når…

Denne klagevejledning må også indeholde et lille afsnit om hvornår det ikke er i orden at klage. Du kan ikke klage til os hvis:

  • Du har købt din blomst eller plante i en anden butik
  • Du ikke har passet din blomst eller plante efter vejledningen
  • Din buket er mere end en uge gammel
  • Du har smidt din blomst eller buket ud, så vi ikke kan se den
  • Du ikke er indstillet på at tage din blomst eller buket med i vores butik, så vi kan se den