Priser for udbringning af blomster i København

Hos Amager Blomster koster udbringning af blomster lige præcis det, som det koster os. Vores kerneforretning er salg af torvefriske blomster igennem fremstilling af smukke buketter. Udbringningen skal vi ikke tjene på, det skal blot hvile i sig selv. Med det sagt, tilbyder vi vores chauffører en fornuftig løn og også en sikker bil at køre i. Prisen for udbringning afspejler vores omkostninger til udbringning. Herunder kan du læse, hvordan vi ser på det.

Ordinær udbringning

Den ordinære udbringning, er den vi har prissat her på siden. Prisen dækker over udbringning af ordrer, modtaget før klokken 12:00 på udbringningsdagen.

Chaufføren lægger en rute, så han kommer hurtigst og lettest rundt med dagens ordrer.

Begravelser, bryllupper og leveringer til virksomheder prioriteres, så der ikke leveres for sent.

Priserne er de samme uanset ugedag.

Denne pris dækker de fleste kunders behov.

Nem prisstruktur

Ekstraordinær udbringning

Sen bestilling

Du har sikkert en travl hverdag og har ikke haft tid til at bestille blomster før efter kl. 12:00. I bestillingsforløbet vil du møde denne besked:

Du har bestilt blomster til levering i dag. Hvis du ikke allerede har talt med os, vil vi bede dig ringe på telefonnummer: 32 58 02 84. Så kan vi aftale med dig, hvad vi kan gøre for at hjælpe dig, og så ved vi, at vi skal se efter din ordre. Hvis vi ikke hører fra dig, leverer vi blot i morgen.

Når du ringer til os, er vores chauffør helt sikkert ude at køre på sin rute. I løbet af eftermiddagen kommer han tilbage, og hvis din ordre skal leveres, kommer den til at køre alene med chaufføren i bilen. Det har en omkostning, men vi vil rigtig gerne kunne hjælpe dig. Derfor regner vi meget gerne på, hvad det koster. Prisen, vi finder til dig, er en ”merpris”. Vores system beregner selv den ordinære pris og merprisen kommer oveni.

Du kan betale på to måder:

Hvis du har ringet til os, inden du afsluttede din bestilling, kan du finde varen ”Guldlevering”. Det er en vare som alle andre, men du kan selv indtaste prisen i prisfeltet. Her indtaster du den pris vi er blevet enige om, lægger i kurv og går til kassen.

Den anden mulighed er, at betale med MobilePay på nummer 94 88 01

Du skal altid ringe til os på 32 58 02 84 og aftale nærmere. At skrive ønsker i tekstfelterne under bestillingen, uden at vi har talt om det først, giver dig ikke sikkerhed for, at vi kan hjælpe dig.

Gen-udbringning

Hvis modtager ikke er hjemme, har du måske givet os lov til at stille ordren ved døren. Enten på modtagers etage inde i opgangen eller diskret foran hoveddøren til modtagers parcelhus. Men der er situationer, hvor vi ikke bliver lukket ind i opgangen, eller hvor vejret ved modtagers parcelhus er for koldt, for vådt eller for blæsende.

Det kan også være, du ønsker, at vi tager din ordre med retur til butikken, hvis der ikke er nogen hjemme.

Vores chaufførs fornemste opgave er, at levere ordrerne. Derfor vil han altid forsøge at kontakte modtager på det oplyste telefonnummer, for at lave en aftale om, at buketten ligger i skuret eller hos pizzamanden overfor. Derfor er det en strålende idé, at det oplyste nummer er til modtager og er i brug.

Hvis vi, på trods af de bedste intentioner, må returnere med buketten, så må vi bede om en ekstra betaling for udbringningen igen, hvis modtager ikke har mulighed for at hente ordren hos os.

Og her følger vi igen de ovenfor beskrevne former for udbringning: Hvis buketten kan køres i morgen, sammen med de andre buketter, koster det den ordinære takst for udbringning. Hvis ordren skal køres alene i bilen sammen med chaufføren, koster det noget ekstra.

Du skal altid ringe til os på 32 58 02 84 og aftale nærmere. At skrive ønsker i tekstfelterne under bestillingen, uden at vi har talt om det først, giver dig ikke sikkerhed for, at vi kan hjælpe dig.

Præcis udbringning

Som ovenfor beskrevet, er alle de oplyste priser for ordinær levering, hvor chaufføren leverer ”i løbet af dagen”.

Hvis du har et særligt ønske om at få leveret på et eksakt tidspunkt: Det kunne være før klokken 7:00 eller præcis klokken 21:00, så kan vi mange gange godt imødekomme dette. Men igen er der tale om en ”Guldlevering”, hvor der lægges en ”merpris” oveni den ordinære udbringning. Merprisen dækker over de meromkostninger, vi har ved f.eks. at en chauffør skal holde og afvente et bestemt tidspunkt.

Du skal altid ringe til os på 32 58 02 84 og aftale nærmere. At skrive ønsker i tekstfelterne under bestillingen, uden at vi har talt om det først, giver dig ikke sikkerhed for, at vi kan hjælpe dig.

Straks-udbringning

Nogle gange, har du bare brug for at få den dér ordre afsted lige med det samme. Afhængigt af hvor meget det haster, har vi flere muligheder for at få buketten afsted. Men jo hurtigere det skal gå, jo flere omkostninger er der også forbundet med det. Vi skal måske have en Taxi afsted med ordren, eller selv ud i trafikken. Situationen åbner eller lukker mulighederne for os, men vi vil altid gerne hjælpe. Vær dog forberedt på, at det koster dig en ”Guldlevering” til dækning af de omkostninger der løber på.

Du skal altid ringe til os på 32 58 02 84 og aftale nærmere. At skrive ønsker i tekstfelterne under bestillingen, uden at vi har talt om det først, giver dig ikke sikkerhed for, at vi kan hjælpe dig.

Hvad betaler du for?

Når du betaler for udbringning, betaler du for ét forsøg på levering. Vi stiller gerne buketten ved døren på modtagers etage i opgangen eller ved modtagers parcelhus. Vi ringer også gerne modtager op for at aftale nærmere. Og tager modtager ikke sin telefon, ringer vi også gerne til dig.

Men hvis vi ikke kommer igennem til nogen, ikke bliver lukket ind i opgangen, ikke må stille buketten ved døren og chaufføren kører videre på sin rute, så må vi altså bede om betaling for en levering igen, sådan som det er beskrevet herover under Gen-udbringning.

Nogle mennesker tror, at når der én gang er betalt for levering, så har vi påtaget os forpligtelsen at forsøge igen, indtil vi finder modtager hjemme på adressen.

Og lad det være sagt med det samme: Sådan er det ikke! Hverken hos os eller andre. Der er omkostninger forbundet med at have en chauffør og en bil på vejene. Denne omkostning dækker vi ind ved, at der betales for udbringning. Hvis der skal bringes ud to gange, skal der også betales to gange. Det synes vi er meget rimeligt.

Dette gør os kede af det og giver os lyst til at opgive

Når vi, helt efter bogen, har forsøgt at levere en ordre, men ikke fundet nogen hjemme i opgangen. Når vi har haft ringet til både modtager og afsender og lagt besked på begge telefonsvarere. Når vi har klæbet en grøn seddel fast på gadedøren, i nærheden af nøglehullet, der forklarer hvor man kan hente sin ordre, eller kan få leveret den igen imod betaling.

Så bliver vi altså rigtig kede af det, når en utroligt oprevet person ringer til os og anklager os for at have ødelagt hendes fødselsdag: For vi har aldrig været på adressen (selvom vi kan se på vores GPS-log, at bilen har holdt foran bygningen omkring det tidspunkt, hvor ordren er forsøgt leveret, og modtager faktisk har den grønne seddel i hånden), vi har ikke ringet modtager op (selvom vi kan se på chaufførens telefon at der er ringet til både modtager og afsender) og vi forsøger i det hele taget bare at snyde, svindle og bedrage.

Vi bliver kede af det, og får lyst til at give op, når modtager fastholder at fødselsdagen er ødelagt og nu, ved hjælp af de sociale medier, vil ødelægge vores ry og rygte, hvis vi ikke, gratis, leverer en helt ny og friskbundet buket i morgen imellem klokken 11:00 og 11:20. Ikke den gamle buket fra i dag, men en helt ny og frisk buket.

Vi har ikke lyst til at blive truet. Vi har ikke lyst til at tabe penge. Vi har ikke lyst til at blive skældt ud på.

Men værst er det, at vi bruger alle vores vågne timer på at gøre det så godt vi overhovedet kan. Vi tænker virkelig over, hvordan vi indretter vores virksomhed, så vores kunder er tilfredse med os, vores services og vores produkter. Og så, en gang imellem, og oftere end du tror, er der en kunde, der vil tage alle midler i brug, for at spare de 39 kroner det koster, at vi kigger forbi Englandsvej med buketten igen i morgen.

Vi er mennesker af kød og blod her bagved hjemmesiden. Vi har også et arbejdsmiljø og det rarest, når vi trives. Kan vi ikke aftale, at vi opfører os ordentligt overfor hinanden. Vi giver dig tilfredshedsgaranti fordi vi gerne vil, at du er tilfreds med, at have valgt Amager Blomster til at sende dine blomster i København. Vi snyder, svindler og bedrager ikke. Vi kæmper tværtimod hver dag for, at du skal have værdi for dine penge.

Priser for udbringning af blomster i København følger bydelsgrænserne i vores område. Prisen udregnes automatisk ved bestilling og præsenteres for dig, når du har indtastet postnummer og adresse for modtageren

Du er naturligvis velkommen til at ringe til os og få oplyst pris for udbringning i København, hvis du er i tvivl. Vores telefonnummer er 32 58 02 84

Se vores Handelsbetingelser – klik her

Se hvordan vi håndterer forgæves blomster udbringning – klik her

Læs mere om at sende blomster i København her