Tilfredshedsgaranti på blomster
Tilfredshedsgaranti på blomster er en side, der beskriver vores holdning til din tilfredshed med vores blomster og med os og vores service
Tilfredshedsgarantien dækker følgende
Tilfredshedsgarantien dækker IKKE følgende
Tilfredshed med blomsterne
Vi er fuldstændig på det rene med, at blomster er levende. Der er langt fra blomsterbondens marker til dit sofabord og meget kan gå galt. Skulle du være ked af blomsternes holdbarhed, skal vi have en snak om det:
En almindelig buket holder ca en uge. Holdbarheden afhænger af mange ting: Temperatur, lys, bakterier i vandet etc. Du kan læse meget mere om det i vores Pasningsvejledning her.
Det kan også være, at vores chauffør har banket en uvorn unge med din buket undervejs. Nej, vi har selv ansat alle chauffører og de opfører sig ordentligt. Men han kan være kommet til at støde buketten, og det er ikke alle blomster der tilgiver det.
Uanset hvad du har at udsætte på blomsterne, er det vigtigt, at vi hører fra dig på telefon 3258 0284. Så får vi en stille og rolig snak om det og så finder vi også en løsning.
Utilfredshed med priserne
Du ville ikke drømme om at klage over, at prisen er for høj, efter at du har gennemført købet og har fået varen leveret. Det er jeg ganske sikker på. Men det er der nogen, der gør, selvom de er blevet præsenteret for prisen flere gange i bestillingsforløbet, har accepteret og betalt.
Vi kender godt vores placering i markedet og vores priser på blomster er ikke dyre. Du får hvad du betaler for og betaler for det du får. Så enkelt kan det siges.
Når snakken falder på prisen for udbringning, siger jeg: Jeg har godt set, at vi har nogle kollegaer, der skriver at udbringningen er gratis. Det er der ikke noget, der er i min bog. Det koster nogle penge, at have en bil kørende rundt i fædrelandet. Og chaufføren skal også have en fornuftig løn for sin indsats. Jeg tænker at den omkostning, hos kollegaerne må blive dækket af, at der er færre blomster i buketterne. Den vej ønsker vi ikke at gå. Udbringningen koster det den koster. Vi har zoneopdelt leveringen og du kan se priserne for udbringning her. Til gengæld er prisen den samme på hverdage, lørdage og søn- og helligdage.
Tilfredhed med vores service
Vi er mennesker, på godt og ondt. Det betyder, at vi laver fejl ind imellem.
Måske har vi leveret på en forkert adresse. Måske har du ikke fået chokoladen. eller måske er der sket noget helt tredje.
Hos os bliver man ikke hængt på skafottet for at lave en fejl. Vi får en snak om det og prøver i fællesskab at udtænke en forhindring, der kan minimere risiokoen for, at den samme fejl sker igen.
Alt dette kan og skal du ikke forholde dig til. Vi skal helt enkelt finde ud af, sammen med dig, hvad vi kan gøre, for at gøre skaden god igen. Vi tør godt lægge os fladt ned. Du behøver ikke forberede dig på, at forsvare dig eller din sag. Hvis vi har lavet en fejl, har vi lavet en fejl. Ingen bortforklaringer her.
Igen er det vigtigt, at vi hører fra dig på telefon 3258 0284.
Trusler om dårlig omtale
Da vi oplevede det første gang, blev vi virkelig kede af det.
Der er mange mennesker, der tænker, at de kan ringe til mig og skælde mig ud, så jeg ikke kan få et ord indført. De råber ting i telefonen, som at jeg har ødelagt deres fødselsdag. Så kræver de at jeg omgående leverer en frisk buket (de er hjemme i en halv time lige nu) og det skal være en frisk, nybunden buket – ikke den gamle buket vi forsøgte at levere i formiddags, hvor der ikke var nogen, der åbnede døren i hele opgangen. Hysteriet går helt amok, når vi spørger, om de har set de to ubesvarede opkald og om de har aflyttet deres telefonsvarer. Der hvor vi foreslår, at levere til skomageren i kælderen, så de kan tage den med, når de kommer hjem.
Til sidst får vi besked om, at der vil blive lagt dårlige anmeldelser af os på facebook, på Trustpilot og alle andre steder, hvis vi ikke gør som de siger.
Til dem må vi bare sige:
Vi vil gerne tale med dig om, hvad vi kan gøre, for at få din buket frem. Men hvis du ikke vil betale os for at køre en gang til, så må du skrive på de sociale medier. Vi svarer naturligvis igen, pænt og ordentligt, med vores side af sagen, men vi vil ikke lade os afpresse, for vi gør ikke noget forkert med vilje, og vi er altid indstillet på at finde en løsning.
Læs mere her:
Du er meget velkommen til at læse om, hvad vi tænker om det her med at klage. Du kan finde vores Klagevejledning her.
Og hvis du er i tvivl om, om du har fået taget livet af blomsterne, er der hjælp at hente i form af pasningsvejledning her.